Želite izvedeti še več? Obrnite se na nas in z veseljem vam bomo svetovali.
 
++386 3 56 79 165
 
info@iware.si
 

POVPRAŠEVANJE

Podjetja se vse bolj zavedajo, da je zunanja podoba pomemben element uspešnega poslovanja in prepoznavnosti na trgu. Eden izmed elementov te podobe so prav gotovo vsi poslovni dokumenti, s katerimi se podjetje srečuje pri svojem delu. Ti dokumenti morajo biti med seboj vizualno skladni, kljub različnim področjem nastanka. Vendar pa je to ob omejitvah, ki jih imajo posamezni ERP sistemi, vse prej kot lahka naloga.

Zato smo v našem podjetju za poslovni sistem Infor LN razvili smartReports – orodje, s katerim lahko vaše ERP dokumente poljubno vizualno preoblikujete, jih shranjujete v poljubne formate in distribuirate preko več kanalov.

smartReports  je sodobno zasnovano orodje za oblikovanje in obdelavo izpisov znotraj sistema Infor LN, ki vam omogoča, da vaši poslovni dokumenti izgledajo točno tako, kot si želite in so skladni z zunanjo podobo vašega podjetja. Nudi vam mnogo možnosti pri nadajnjih obdelavah dokumentov, bodisi pri arhiviranju ali samem distribuiranju.

GRAFIČNO OBLIKOVANJE

V sodobnem, uporabniku prijaznem, grafičnem urejevalniku (v načinu WYSIWYG – kar vidiš, to dobiš) lahko dodate celostno grafično podobo tudi na izpisane dokumente iz sistema Infor LN. Spreminjate lahko pisave, barve, vnašate tekste,  slike, grafe, vse vrste črtnih kod, logotipe …

DIGITALNO PODPISOVANJE

V integraciji s podpisnimi tablicami Signosign2/Signotec lahko zajamete podpis stranke v digitalni obliki, izpišete dokument z vgrajenim podpisom na tiskalniku ter nato poljubno arhivirate dokument (npr. podpis dobavnice).

DISTRIBUCIJA V POLJUBNIH FORMATIH

Izpisan dokument lahko s prednastavljenim spremnim tekstom pošljete izbranemu prejemniku preko e- pošte v poljubnem formatu, možno je tudi masovno pošiljanje preko mailing liste, ali pa se odločite za pošiljanje preko faksa oz tiskanje.

ARHIVIRANJE

Sistem vam omogoča arhiviranje vseh kopij izpisanih dokumentov ali pa se odločite za odlaganje v že vzpostavljeni dokumentni sistem (npr. avtoriziran arhiv vseh izpisov računov).

Rešitev smartReports je uporabnikom na voljo v 3 verzijah – BASIC, STANDARD in ENTERPRISE. Spodnja razpredelnica prikazuje funkcionalnosti, po katerih se razlikujejo posamezne verzije. Za več podrobnosti delovanja in informacijo o ceni kontaktirajte naše prodajno osebje.

UREJANJE IZPISOV      
WYSIWYG oblikovanje izpisov znotraj internetnih brksalnikov Chrome, Firefox, Exporer 10, Edge  
verzioniranje sprememb predlog
check-out/check-in sistem za on-line urejanje dokumentov na produkcijskem okolju
 PRIPRAVA PODATKOV
labele    
input data    
layout (band) data  
TISKANJE
predogled znotraj LN webui/lnui    
tiskanje direktno na tiskalnike    
programsko deljenje masovnega tiskanja
INTEGRACIJA Z MAIL SISTEMOM
pošiljanje mailov s predlogami  
masovno pošiljanje mailov
DOKUMENTNI SISTEM
shranjevanje izpisanih dokumentov na direktorij
parametrično poimenovanje datotek
verzioniranje generiranih izpisov
UREJANJE LN PREDLOG IZPISOV IN PROGRAMSKIH SKRIPT
grafični prikaz postavitve polj layoutov izpisa v HTML5 urejevalniku predlog  
drag/drop podpora v HTML5 urejevalniku predlog
PODPISNE TABLICE
integracija s podpisnimi tablicami SignoSign 2/Signotec
VARNOSTNI SISTEM
enostavna varnostna shema (developer pravica kot pravica urejanja izpisa)    
selektivno dodeljevanje pravic za spreminjanje predlog
INTEGRACIJA Z IWCLOUD
dostop do predlog standardnih izpisov

Z uporabo orodja smartReports postane oblikovanje vseh poslovnih izpisov in poročil enostavno ter predvsem učinkovito, poleg tega pa nudi veliko možnosti manipulacij s podatki ter distribucijo izpisov na več načinov.

Ključne prednosti so:

 
  • hitro in enostavno oblikovanje dokumentov
  • veliko grafičnih možnosti in učinkov pri oblikovanju
  • možnost poljubnega oblikovanja in sortiranja podatkov, neodvisno od Infor LN
  • možnost poljubnega prikaza podatkov (interaktivni izpisi – “drill-down”)
  • možna integracija z iwCloud (dostop do že pripravljenih predlog standardnih izpisov)
  • hitrejše procesiranje dokumentov
  • možnost elektronskega podpisa Signosign
  • shranjevanje in izvoz dokumetov v mnogo možnih formatov
  • možnost distribucije dokumentov preko več kanalov
  • uporabniku prijazen vmesnik
  • elektonski formati dokumentov in posledično manj tiskanja
  • 100% integracija z ERP Infor LN sistemom
  • enostavna konfiguracija in vzpostavitev sistema

Prepričani smo, da je orodje smartReports odlična izbira za vsa podjetja, ki se zavedajo pomembnosti samega izgleda poslovnih dokumentov in ki pričakujejo več možnosti upravljanja z njimi. Kontaktirajte nas in z veseljem vam bomo podali dodatne informacije, odgovorili na vaša morebitna vprašanja in pripravili informativno ponudbo.

 

KONTAKT